wtorek, 25 września 2007

Sk8park

Elo Biaaaatch!
dostalem list od Artura Munje (jakby ktos nie wiedzial biuro promocji miasta) a brzmi on tak:

>>maila Twojego przekazałem Burmistrzowi.
Kiedyś (bodajże trzy lata temu) chciałem zorganizować dla deskorolkarzy i BMXowców warsztaty z kimś kogo chcieliby zaprosić i kto mógłby im pokazać parę rzeczy - niestety nie znalazłem chętnych! Przy tej okazji można zbudować parę rzeczy do ćwiczeń, odnowić rampę, itp. Oferta jest dalej aktualna.. Jeśli jest grupa osób w Ostródzie zainteresowana czymś takim - proszę o kontakt.
Pozdrawiam
Artur Munje
Biuro Promocji Miasta

a wiec szukam ludu jezdzacych na:
DESKACH
ROLKACH
MTB
BMX (oczywiscie to my ale moze jezdzi ktos o kim niewiemy? jakis superman xD )
I INNYCH DO SK8PARKU (hulajnogi...)
MOZE DOCZEKAMY SIE SKATEPARKU? PISAAAAAAC ELOO

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Popieram, jeśli trzeba złożyć podpis to to zrobię. Pozdro !

Anonimowy pisze...

W pyte, jasne ze chcemy skatepark. Jedyna byłaby legal miejscówa, na której ludzie nie powiedzią "spierdalaj"

Anonimowy pisze...

ELo AJgoR;PP Ja tez jestem za sk8parkiem a do tego skateshopEm;P;P Naprawde... jak trzeba popis to tez dam;P:P:P

ostródabmx pisze...

no wiec podpisu nie trzeba...trzeba sie skontaktowac z UM i zmowic by pojsc do nich cala ekipa wiec pisac na gadu 6672584 elo

Anonimowy pisze...

Czuje, że i tak wyjdzie kupa. UM woli wrzucać kase w szajs typu fontanna po co to komu, wystarczy nam i tak ładny park gdzie można chodzić na spacery. Skatepark by sie porzydał i zaczęło by wiecej ludzi uprawiać tego typu sportu. Tak to każdy myśli, że po co kupować np bmxa jak i tak tu jest kibel i nie da rady jezdzić. Skatepark, skatepark, skatepark...

ostródabmx pisze...

noo ja sam znam kilka osob co chcialy by pojezdzic na desce albo bmx ale co z tego skoro nie ma gdzie jezdzic?

Anonimowy pisze...

ejj!! ja chcę skatepark! będę mogła ćwiczyć na desce xD umiem jeździć, i skręcać xD buhaha xD nie no, serio, kiedyś też o tym myślałam. jestem za, mimo że na niczym nie jeżdzę xD ale będę miała gdzie siedzieć i podziwiać Was i Wasze wyczyny na rowerkach xD pozdro, jestem z WAMII!! :P

ostródabmx pisze...

ludzie!! każdy kto jest gotow pojsc z nami na spotkanie pisac na gg 6672584 Pozdroo