piątek, 19 października 2007

Po Przerwie...



No...długo nie pisałem także napisze coś :P no wiec...gdyz jakos nie mam okzaji wpasc do olsztyna po lozysko nie jezdze bo piasta wanieta ale ok...mniejsza z tym...zaczelem sobie dla zabicia czasu jezdzic na desce :P i tak nic nie umiem i wroce na rower napewno.....nie ma szans bym nie wrocil xD

W komentarzach poprzedniego postu widze ze mam fanki xD no a jaak...sano a ty co? zazdrosny o swoja siostre 'SZWAGRZE'? xD heh :P dales mi foty no ok...wstawie je (nie no zeby nie wygladalo ze lache....sorry ŁACHE robie...bo lasek nie robie :P wstawie je z checia xD)

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Noo WkÓnCu NotKaa xD
I zdjęcia..;]
Ale nie ma Ciebie na nich ! Znów !
Ehh..xD
Co ja z Tobą mam xD
Ale i tak Cię kOCHAAAM ;************

Anonimowy pisze...

Elo! fajny blog xDD mmmm jaka fotka^^ - ta druga... x)Igor więcej tych foteeek wstawiaj ;p pozdro!

ostródabmx pisze...

hah a co sano ci sie spodobal? ;D

Anonimowy pisze...

'lol xDD ...

Anonimowy pisze...

kozaki, a sano z tymi railami też nygus